A causa del gran volum de feina actual a la Secretaria,
NO ES PODRAN RECOLLIR ELS TÍTOLS DE BATXILLERAT, ESO I FP
des d'avui dia 27/5/26 fins al 14/9/26
Disculpau les molèsties
🎓 Sol·licitud del Títol de Batxillerat
Els alumnes que han superat el Batxillerat ja han de realitzar el tràmit per sol·licitar el seu títol a la secretaria del centre.
⚠️ Molt important: Heu de realitzar el pagament de les taxes del títol de Batxiller a través dels següents enllaços i és IMPRESCINDIBLE enviar el justificant (model 046) al correu de les oficines del centre.
📄 Documents a aportar
- Còpia del resguard de pagament de la taxa (Model 046).
- Fotocòpia del DNI.
- Sol·licitud de títol de Batxillerat emplenada.
ℹ️ Important: Com emplenar la sol·licitud?
En fer clic al botó de descarregar, s'obrirà una nova pestanya. Heu de fer clic al botó blau que diu "Fer una còpia".
Això crearà un document al vostre Google Drive on podreu escriure les vostres dades directament. Un cop emplenat, recordeu guardar-lo com a PDF per enviar-lo al correu del centre.